Regnskydd till Hammock / E-nr till modell nr.24

Jag har ett beigt regnskydd nr 24 till min Hammock som jag köpte på Brisak i Stockholm för många år sedan.
På Bauhaus har de liknande från Hillerstorp och där har de ett E-nr.
Vill veta vad modell nr 24 har för E-nr så jag beställer rätt regnskydd.
Mvh /
Kjell W.
kjell wahlgren

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Nummer 24 säger tyvärr ingenting hos oss på Hillerstorp.
    Det beigea möbelskyddet vi har i sortimentet har artikelnummer 94001.
    Jag länkar det här nedan.

    HAMMOCKSKYDD - Hillerstorp.se

    Hoppas det var till hjälp!
    Tommy