Produktinformation

Hej
Jag undrar om det finns någon återförsäljare i närheten av Halmstad som kan visa soffan Callao? Det måste ju finnas någonstans man kan få se den live.
vänligen Veronica
Veronica

Kommentarer

  • Hej Veronica,
    Alla våra återförsäljare i närheten av Halmstad finns beskrivna på kartan med återförsäljare. Vi har tyvärr inte möjlighet att se alla återförsäljares lagerlistor, så du får kontakta butikerna närmast dig och fråga om de har Callao i sina butiker.
    Tommy