Polyestertak till Pergolux 300x400

Hej!
2019 levererade ni via Bygghemma en Pergola enligt ovan.
Nu undrar jag om det finns extra tak att köpa separat och vad i så fall kostnaden är för artikel och frakt?
Ställningen är helt OK men taket börjar bli slitet.
Om det kan vara till hjälp finns ytterligare info på fs: 1412785, 13513750 och 30400 i fel stil
GTIN No: 7319070304004

Såg nu ett svar att ni får in det 2024. Kan man få meddelande om när det kommer in?

Vänliga hälsningar
Kicki
Kicki Almsberg

Kommentarer

  • Nej, det kan man dessvärre inte få, det är ingen funktion vi har på vår hemsida ännu, men kolla med oss igen i början av nästa år, så kanske vi har ett leveransdatum då.
    Adam