Plastskyddet som sitter över skruvarna på fällstolar. De har ramlat av. Båda höljena.

Eriksson Göran

Kommentarer

  • Det är dessvärre inga delar vi erbjuder som reservdelsprodukt. Gäller det en reklamation vänligen kontakta den återförsäljare där du har köpt produkten. Om du istället har köpt en produkt direkt av Hillerstorp (i webbshoppen) gör du det på reklamationssidan. Vår After Sales-avdelningen återkommer med ärendenummer till dig och återkopplar med status och besked så snart som möjligt.
    Amanda