Stomme taket Dalom

Jag har en Dalum hammock men blivit av med "trävirket" som bildar stomme till taket, finns det någon ritning att få på mail, eller finns de som reservdelar och gärna isåfall ett pris.
Tacksam gör svar
Bengt
Karlsson
Bengt Karlsson

Kommentarer

  • Hej Bengt, vi erbjuder vissa komponenter som taktvärslån och hammockrören som reservdel på vår hemsida - du hittar dem här. Gå gärna in och kika om det är de delarna du behöver. Önskar dig en fin dag!
    Amanda