Pergolux

Jag söker ett pergolatak (solskydd) med större spännvidd.  Djupet skall vara 6 m och bredden ca 8 m.
Fråga 1) Går det att få takskenorna måttbeställda i 6m längd?
Fråga 2) Om man kan få längre skenor, antar jag att det går att göra "lapptäcke" med takduken, t.ex. 2+2 dukar arrangerade så att de kan skjutas åt ett eller två håll.
Fråga 3) Kan man måttbeställa dukarna i större spännvidd? (Djupet framför allt)
Fråga 4) Om ovan går at fixa; Vad skulle 7 skenor och 6x8m duk kosta?
GUNNAR LARSSON

Kommentarer

  • Det går dessvärre inte att måttbeställa varken skenor eller tyg. De pergolatak vi erbjuder i vårt sortiment är anpassade för vår Pergolux.
    Amanda