Pergolux tak

Hej, Jag undrar om och i sådant fall när ni kommer få in tak till Pergolux igen (vit färg). Jag har letat länge och får endast meddelande att det är slut överallt.

Tack på förhand!
Peter

Kommentarer

  • Hej, taken till vita Pergolux är tyvärr slut i lager och vi har ingen prognos ännu från leverantören när nya kommer in eller om det dröjer till nästa säsong.
    Tommy
  • Hej! Jag undrar om och när ni får in tygtak i vitt  till Pergolux?
    Anna
  • Hej Anna,

    Vi kommer dessvärre inte få in några fler tak under våren, utan det dröjer till nästa år.

    Önskar dig en fin dag!
    Amanda