Pergolux

Finns det ”sun blocker” eller någon form av rullgardin som hindrar solen att komma från sidan när solen står lågt? Har en Pergolux 300x400 men problem morgon och kväll när solen skiner in under taket.
Mats Hedsköld

Kommentarer

  • Hej, det finns inga sidoväggar eller rullgardin till Pergolux i sortimentet. Den typen av tillbehör finns endast till paviljongerna, t.ex. Luxor.
    Tommy