PERGOLUX 300X400

Hej! Vad är det för mått från golv upp till överliggare (4m) på långsidan? Vi behöver veta om den krockar med vår altandörr. Går det även dra taket åt båda hållen?  Tack på förhand! /Jonas
Jonas Swanberg

Kommentarer

  • Den totala höjden för pergolan är 235 cm, det är 222 cm upp till takribban och 186 cm upp till tygtaket (uthängt). Taket går endast dra på ett håll.
    Amanda