Paviljongväggar Gazebo Canopy

Hej!
Jag undrar om ni har paviljongväggar som passar till paviljong Gazebo Canopy 300×300 cm? Jag undrar också om den paviljongen har bytt namn till Gazebo Maui? /Annika
Annika Larsson

Kommentarer

  • Hej Annika, du hittar våra paviljongväggar vi erbjuder här. Gazebo är samma som Luxor. Däremot är namnet Gazebo Maui inget jag känner till.

    Hoppas det besvarade dina frågor.
    Amanda
  • Tack för svar men jag undrar, för säkerhets skull, om väggarna har liksom plastkrokar högst upp som man för in i själva paviljongens rännor när man ska trä på väggarna?  Finns det dragkedjor som man sedan sätter ihop väggarna med varandra? /Annika
    Annika Larsson
  • Det finns dragkedja för att sätta ihop väggarna, däremot ingår det inga plastkrokar i dessa paket. Du hittar reservdelspaket för krokar här.
    Amanda
  • Hej! Söker tak till Gazebo Canopy 3x4m vad ska jag hitta då? Har stomme och väggar men taket fattas. Britt-marie
    Brittmarie Granlund
  • Om det är ett paviljongtak i mörkbeige du ska ha, så är artikelnumret 363040222.
    Om det är ett ljusgrå tak är artikelnumret 363040822.

    Båda taken finns till försäljning på vår hemsida.
    Adam
  • Stämmer det att Luxor är 205 X 305.  Men Gazebo Canopy är 295 X395. I så fall så passar väl inte Luxors tak på Gazeb Canopy?
    Håkan
    Håkan Schölin
  • Gazebo Canopy betyder tak till paviljong.
    Adam
  • Okej. Men passar de nya taken till de gamla paviljongerna?
    Håkan Schölin
  • Ja, vi säljer endast tak som passar till de paviljonger vi har till försäljning nu. Detta gäller även paviljonger som finns hos alla våra återförsäljare, även om de där kan ha ett annat namn är Luxor paviljong, som våra heter.
    Adam