Paviljongtak

Jag undrar om det går att köpa paviljongtak som inte skall fästes med kardborrband utan med plastkrokar. Köpte ett 2016  (7319072339059) på plantagen men som tycks ha försvunnit, stämmer det? Tror att det heter Göteborg.
Margoth Hofling

Kommentarer

  • Paviljongtaken till våra Göteborg och Luxor paviljonger har både plastkrokar och kardborreband. Plastkrokarna är till balkarna/skenorna medans kardborrebanden är fästet till själva takkonstruktionen. Vi har inga tak med endast plastkrokar.

    Amanda
  • Hej. Såhär ser balken ut som taket ska fästas i.
    Margoth Hofling
  • Ni kan köpa art. 363030822 som ni hittar här. Beräknas åter i lager under juni månad.
    Amanda
  • Tack för hjälpen men nu kommer nästa problem. Vart skall jag vända mig för att få lägga en beställning för att få taket så fort som möjligt?
    Mvh
    Margoth
    Margoth Hofling
  • Du hittar alla våra återförsäljare här, ÅF-Karta.
    Amanda
  • Hej. Jag har en paviljong från er i trä. 300 x 400 cm.
    Passar Luxortaket på den?

    Pelle
    Pelle Lidberg
  • Hej! Luxor paviljongtak passar även till paviljongerna Kreta, Göteborg och Flora.
    Tommy