Paviljongtak

Kontaktade er för ett tag sedan och tyvärr är jag inte nöjd med ert bemötande att hjälpa till. Har 3*3 m paviljong och behöver ett nytt tak. Offwhite
Hur gör ni med era kunder som valt den färgen och nu inte får tag i det längre??? Jag har väggar o myggväggar i offwhite. Mvh Johanna
Johanna

Kommentarer

  • Vi beklagar men artikeln har dessvärre utgått i vårt sortiment. Luxor tak finns i ljusgrått och beige.
    Amanda