Paviljongen Göteborg

De små svarta ”plupparna” som man hänger upp väggarna i och som löper i skenorna skulle jag vilja ha fler av - en del går söner en del ramlar av och försvinner! Jag köpte den på Plantagen i Karlstad  men där hade de inga kvar!
jag fick testa några av en nyare paviljong - men de var för stora!
så nu hoppas jag ni har kvar ett antal (ca 10 st)
Sören

Kommentarer

  • Vi har dessa som ett reservdelpaket till försäljning på vår hemsida, men vi säljer inte i färre antal än de som finns i paketet. Art nr 1036344 har reservdelspaketet som artikelnummer.
    Adam