Paviljong tak

Hej har en paviljong 3x4 meter vet tyvärr inte modell runda stolpar i hörnen är det på den nu har taket blåst sönder så jag undrar om ni kan hjälpa mig
Tommy Berg

Kommentarer

  • Alla paviljongtak 300x400 cm är nu dessvärre slutsålda hos oss för detta året, men de kommer in igen till våren 2024. De kommer då att finnas till försäljning både på vår hemsida, såväl som hos de flesta av våra återförsäljare.

    Adam
  • Hejsan igen jag har hittat ett tak till en modell som heter Luxor och undrar om det kan passa våran modell har inget namn på våran det ända jag kan säga att den har runda stoppar i hörnen ser ut som det kan passa vad tror du mvh Tommy
    Tommy Berg
  • Alla våra paviljonger kallas för Luxor, och dessa tak passar även till paviljong Flora, Kreta, Caldera och Göteborg.

    Adam
  • Hej Adam !
    Vi är nu inne i Mars månad. Jag undrar om och när ni kommer att sälja separata takstolar till mitt 3 x 4 meters paviljong ? Vidare vad kommer priset att ligga på ?
    Mvh Anders Sånesson
    Anders Sånesson
  • Dessvärre kommer vi inte att få in takkonstruktion till 300x400 cm paviljong detta året, då vår leverantör inte kunde leverera dessa till oss i år.
    Adam
  • Hej! Tänkte beställa ett paviljongtak Luxor 300×300 men förstår inte hur jag ska göra... Hittar ingenstans att komma vidare när jag klickar på bilden...?

    Maria
  • Du lägger varan du vill ha i din varukorg och sedan går du till kassan genom att trycka på den lilla varukassen uppe till höger på sidan, precis under texten HITTA ÅTERFÖRSÄLJARE.
    Adam
  • Hej vi har en paviljong Göteborg och vi får inte tag på något nytt tak till det nu i vår Mars 2024 .
    Köpte ett tak sensommaren 2023 som det saknades flera fästen i så taket gick ej att montera , återlämnade detta i Lund på plantagen . De visste ej om det fanns något annat tak som vi kan använda istället . Så nu undrar jag finns det något utbytestak ? Vår stomme till Göteborg är ju bara 3 år vi ska väl inte behöva köpa en helt ny paviljong !!!!!!! Bör väl finnas reservdelar i många år efter de stutar tillverka de paviljongerna ?
    Mvh
    Elna
    Elna Andersson
  • Komplettering till förra frågan
    Paviljongen Göteborg vi har är 3x3 meter
    Mvh
    Elna
    Elna Andersson
  • Hej Elna,

    Har du paviljong Göteborg 3x3 så passar dessa tak:

    3x3 i ljusgrått
    LUXOR PAVILJONGTAK 300X300 CM - Hillerstorp.se

    3x3 i beige
    LUXOR PAVILJONGTAK 300X300 CM - Hillerstorp.se
    Tommy