Paviljong Luxor

OBehöver köpa toppseglen till tak Luxor 3x4m
Jan Förberg

Kommentarer

  • Hej,
    Vi har dessvärre inte enbart toppsegel/topptak till Luxor-tak till försäljning, endast hela taken.
    Mvh
    Adam
  • Jag köpte ett sexkantigt paveljoing tak Luxor tack också har använt detta i 1 år och skulle sätta på det denna säsongen men det sprack i det flesta sömmarna och jag har ej tvättat det utan det är original. Jag är så missnöjd med detta och vet inte vad jag ska göra för jag har letat efter detta så långe nu. Kan ni hjälpa mig? Det är 400x400 LUXOR 6-KANTIG Ø400 CM LJUSGRÅ
    Emil
  • Vi har dessvärre inte tak till 6-kantig paviljong i vårt sortiment längre, och inget kvar i lager heller.
    Adam