Paviljong luxor

Vi har fått hål på vår paviljong men är osäker på om det är grå eller beige. Går det att få köpa provbitar av er?
Lillemor Pettersson

Kommentarer

  • Hej! Vi har tyvärr inte provbitar på paviljongerna. Jag rekommenderar er att gå till närmaste återförsäljare så hjälper de till att beställa rätt kulör.
    Här finns en karta med alla återförsäljare.
    Tommy
  • Vårt tak har fått en reva. Har ni något tips på hur man kan laga den bäst
    Lillemor Pettersson
  • Hej, det enklaste är att gå till fackhandeln och köpa kraftig tejp, t.ex. silvertejp eller liknande kvalitet som har matchande färg. Det går även att lämna in taket hos skräddare som kan sy ihop revan med matchande tråd.
    Tommy