Stomme till Paviljong Luxor 300x300

Hej
Vi köptre ett nytt tak Paviljongtak/Gazebo Canopy Art nr 363030822 men det visade sig att stommen var defekt. Finns det möjlighet att köpa enbart en ny stomme?
Jörgen Fransson

Kommentarer

  • Hej Jörgen,

    Det går endast att beställa tyger samt takkonstruktionen till Paviljong Luxor.

    Vi håller på att se över reservdelssortimentet med mer reservdelar för kommande säsonger.
    Tommy
  • Hej
    Vilken paviljong ska vi välja om vi köper en ny 300x300 komplett?
    Har sett att det skiljer lite i mått, Vill ju gärna kunna använda ovan beskrivet tak som reserv framöver.

    Jörgen Fransson
  • Hej
    Vilken paviljong ska vi välja om vi köper en ny 300x300 komplett?
    Har sett att det skiljer lite i mått, Vill ju gärna kunna använda ovan beskrivet tak som reserv framöver.

    Jörgen Fransson
  • Hej,

    Då ska du ha antingen artikel:

    36130303 - 300x300 i beige (tygtak i 220g polyester)
    eller
    38130303 - 300x300 i ljusgrå (tygtak i 220g polyester)

    eller 383030 - 300x300 i ljusgrå (detta tygtak är dock i 180g polyester men om du har ett 363030822 så är det ett perfekt val.
    Tommy