Paviljong

Hej.
Jag vill köpa en paviljong men det är olika pris och olika namn för samma modell 3x4 m.
Hos er kostar 9990 kr.
Coop kostar 4999 kr.
Plantagen 5499. Kr.
Bygghemma 6999 kr
Med olika namn men samma tillverkare samma modell samma utsikt.
För jag veta var för så stor skillnad med priset för samma modell

Tack.

Mvh Avmed.
Ahmad

Kommentarer

  • Det är samma konstruktion för Luxor, Kreta och Flora paviljongerna. Det som skiljer är kvalitén på tyget. Tygvikten för Luxor är 300 gram mot motsvarande 180 gram för Kreta och Flora. När det gäller prissättning är återförsäljare fria att sätta sina egna priser.
    Amanda
  • Är det vattentät?
    Ahmad
  • Det finns en viss vattenavvisning i tyget, men det är inte helt vattentätt.
    Amanda
  • Vilken är det. Tack
    Ahmad Al-Chalabi
  • Alla har en viss vattenavvisning, men Luxor är i bättre kvalité.
    Amanda