Behöver er paviljong impregneras?

Köpt en ny paviljong Hilestorp på plantagen behöver eller behöver man inpregnera taket
Stellan

Kommentarer

  • Paviljongen är PU-behandlad och behöver ej impregneras.
    Amanda
  • Hej,, undrar om det går att tvätta alla delar till Hillertorps paviljong med som du svarar att milt tex såpa o svamp, ska man impregnera sedan , i så fall med vad ?
    Ann-Christin
  • Tyget går att tvätta för hand med milt rengöringsmedel. Ni behöver inte impregnera produkten efter tvätt.
    Amanda
  • Kan man använda programmet med handtvätt och tvätta i tvättmaskinen?
    Ann-Kristin Ekstorm
  • Vi rekommenderar inte att tvätta i tvättmaskin.
    Jenny