Paviljong

Jag köpte min paviljong för 2 år sedan på Coop i Uddevalla 300×400. behöver nu ett nytt tak, vet ej om det är flora eller Luxor då jag inte har något kvitto kvar. Undrar då om ni enbart sälber luxor från er och endast flora på plantagen och den gången Coop. Bara så jag vet vilket tak jag ska beställa.
Håkan

Kommentarer

  • Vi säljer endast Luxor taken i vårt sortiment. Båda taken passar till din paviljong, Luxor är av något bättre kvalité.
    Amanda