Paviljong

Hur monterar man gardinerna till Luxor Paviljong 300*400 ?????
Jag fick 4 st likadana måste inte två st vara spegelvända???
Kent

Kommentarer

  • Alla väggar har samma mått, de sätts ihop från hörnen med varandra. Det finns små tvättlappar med numren som visar hur de ska paras ihop med varandra. Återkom om du har fler funderingar.
    Amanda
  • Jag har också köpt ett Luxor 300×400 och funderar också på väggarna 🙂 Jag reagerade också på att det va fyra likadana väggar och är osäker på hur jag ska hänga dem.
    Anneli
  • Det finns nummer på väggarna som visar hur de ska monteras.
    Tommy