Passar Luxor paviljongtak även på produkterna Kreta, Göteborg och Flora?

Hej,

Jag köpte en paviljong Göteborg hos Plantagen för några år sedan och skulle behöva köpa ett nytt tak. Är det samma paviljongtak som till Luxor?

Anna-Greta

Kommentarer

  • Hej,

    Luxor tak passar till flera paviljonger som Göteborg och Flora. Det enda som skiljer är kvalitén på tygtaket, Luxor är av något bättre kvalité.
    Amanda
  • passar det även till kreta?
    peder pochert
  • Luxor passar även till Kreta.
    Amanda
  • Passar det till Lunden köpt ICA maxi ?
    Ronny
    Ronny Bååth
  • Paviljong Lunden är ingen produkt vi har i vårt sortiment, därav kan vi dessvärre inte garantera att våra Luxor tak passar till paviljong Lunden.
    Amanda
  • Passar luxor till flora 3+4 m?
    peter Jonasson
  • God dag Peter,

    Luxor paviljongtak passar Flora paviljongen 3x4m

    Ha en härlig dag,
    Bertil
  • Var kan man få tag på endast ett tak ? (Ställningen)
    Carina Hagström
  • God dag Carina,

    Ni finner alla paviljongtak samt takkonstruktioner under reservdelar.

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil
  • Passar Luxor taket till Caldera?
    Jessica Jonsson
  • Luxortaket passar till Caldera.
    Amanda
  • Hej
    Är det samma beige färg på Luxor resp Göteborg tak?
    Patrik
  • Den finns endast i en variant av beige, så det stämmer.
    Amanda
  • Vid ett kraftigt blåsväder lossnade en löpare till dragkedjan på en av väggarna. Den for iväg och vi har inte lyckats hitta den. Finns det löpare som reservdel? Den är märkt 5R.
    Lars Eriksson
  • God dag Lars,

    Ni finner alla våra reservdelar här

    Önskar er en trevlig dag,
    Bertil
  • Till paviljongen Göteborg saknar jag ett antal ”pluppar” de där som man hänger upp väggarna och myggnäten i och som löper i ställningen?
    De finns inte att köpa där jag köpte paviljongen (de har utgått) Men ni har förmodligen sådana ?
    Sören
  • Art nr 1036344 är ett reservdelspaket som vi säljer på vår hemsida. Det innehåller både krokar till upphängning av väggar och myggnät samt gummipluggar.
    Adam
  • Vad har ni för lösning om man vill endast dra iför 1 eller 2 väggar? Alla delar öppnas ju då och blir hängande/blåsandes omkring.
    Förstår inte vitsen med att alla väggar ”sitter ihop” på de sättet, tappar ju syftet att kunna stänga igen tex en bara en vägg för sol eller vind
    Jessica Jonsson
  • Man kan sätta en tyngd i dragkedjan eller en tältpinne om paviljongen står på gräs, och på så sätt förhindra att de fladdrar i blåst.
    Adam