Parasollfot

Behöver ett nytt rör/fäste (i metall) till min parasollfot i granit (att fästa parasollet i). Går det att beställa? Stenen är i granit, ca 30 kg tung.
Mvh
Elisabeth

Kommentarer

  • Vi presenterar alla reservdelar och tillbehör vi erbjuder under reservdelar på vår hemsida, du hittar dem här. Denna del är dessvärre inget vi erbjuder i nuläget. Vi utvecklar vårt reservdelssortiment löpande, så håll gärna utkik på vår hemsida.
    Amanda