Parasollfot art. 96425 - hur många betongplattor behöver jag?

Gällande artikelnummer 96425, säljes styckvis står det. Är en platta då 1/4 av hela foten eller är en platta hela betongfoten till parasollet? 499 kr för 1/4 av foten eller 499 kr / st per fot?

Emma

Kommentarer

  • Vi rekommenderar att ha fyra stycken plattor till ett parasoll. Priset är 499 kr per del, och du behöver fyra delar.
    Amanda