Parasollfot

Hej!

Vi funderar på ert parasoll lyx 335 stort och vilken typ av parasollfot ni rekommenderar. Räcker det på 35kg som är flyttbart. Den ska stå på vår terrass på österlen - kan ju blåsa en del men inte så förskräckligt ändå. Inte som i skärgården, föreställer jag mig. Och om det krävs 50kg, finns någon på hjul då?!
Stig

Kommentarer

  • Jag skulle rekommendera 50 kg foten i det här fallet. Den finns dessvärre inte på hjul.
    Amanda