Parasollfot 35 eller 50 kg

Hej,
Jag vill köpa ert 300 cm parasoll men förstår inte skillnaden mellan foten som väger 35 kg vs 50 kg. Den ska stå på en altan ute i skärgården.
Olof Adlercreutz

Kommentarer

  • Hej Olof, det är ingen skillnad på foten mer än vikten. I det här fallet hade jag rekommenderat 50 kg foten.
    Amanda
  • Vi har parasollfot 35 kg med hjul men tyvärr välter parasollet när det är vinklat och det kommer lite vind. Vi undrar om 50 kg också finns på hjul? Blir väl lite tungt att flytta den annars
    mvh Malin
    Malin
  • I vårt sortiment är det endast parasollfoten som väger 35 kg som har hjul.
    Adam