Parasoll

Hej! Vilka av era parasoll är vinklingsbara? Gärna Mörkgråa eller svarta parasoll.
Emma

Kommentarer

  • Våra 300-parasoller är vikningsbara. Du hittar svart parasoll här.
    Amanda
  • Hej! Tack för snabbt svar. Tips på parasollfot till denna som kanske även ha hjul / enkel att flytta på?
    Emma
  • Vi har endast 35 kg kvar på lager utan hjul, du hittar produkten här.
    Amanda
  • Hej
    Hur högt upp på stången sitter veven på parasoll modell HT-231040?
    Vi ska använda parasollet i bord med hål och behöver förstå var veven hamnar

    Mvh Marie
    Marie
  • Hej Marie, veven sitter 117 cm över parasollfoten.
    Tommy
  • Hej Tommy

    Tack för info
    bara en kontrollfråga till...

    Ska jag då räkna 117 cm från marken ?

    Mvh Marie
    Marie
  • Hej Marie,
    Det är 117 cm från veven till överkant på parasollfoten. Total höjd från veven ner till marken är 130 cm.
    Tommy