Parasoll

Eftersöker detta parasoll och undrar vem som idag är återförsäljare i Göteborgs området. I Plantagens sortiment har det utgått.
Ulf

Kommentarer

  • Vi har dessvärre inte fått in produkten i lager ännu, beräknas åter i lager under maj månad. Vi presenterar lagerstatus och beräknade inleveranser på vår hemsida, så håll gärna utkik där, du hittar produkten här.
    Amanda