Parasoll och parasollfot

Jag har köpt parasoll 300 cm och Parasollfot på hjul. Underdelen på stången är 100 cm och när jag monterade ihop den med parasollet och parasollfoten så blev det hela lite högt på delar av min altan. Finns det kortare underdel t.ex. 75 cm eller måste jag själv förkorta underdelen? Är det att rekommendera?
Bertil Asp

Kommentarer

  • Det finns ingen kortare underdel, jag kan dessvärre inte lämna några garantier om ni väljer att förkorta underdelen.
    Amanda