Öppettider

Har ni öppet i dag i Hillerstorp . Vilka tider ?
Mima

Kommentarer

  • Vi håller för tillfället vår utställning i Hillerstorp stängd på grund av den rådande situationen.
    Amanda
  • Hej ! Hur har ni det med öppentider nu ??!
    Anki Andersson
  • Hej! Utställningen i Hillerstorp är endast tillgänglig för återförsäljare, vi har ingen direktförsäljning i utställningen. Vi hänvisar privatkunder till närmaste återförsäljare. En karta med alla återförsäljare finns här: https://www.hillerstorp.se/hitta-aterforsaljare
    Tommy