Olja/måla utemöbel

Hej!

Fick svar från er förra året men skrev inte ner receptet och målade inte om, men nu är det dags..  Vilken NCS kod har den vita färgen på VISBY möblerna och vilken glans är det 30, 50 etc? När möblerna var nymålade, var det med olje eller vattenburen färg? (har för mig att Bauhaus hade just den färgen, men som sagt glömde jag att spara den infon även från dem)
Marcus

Kommentarer

  • Alla våra trämöbler i vit täckfärg har färgkoden RAL9010. Färgen är vattenburen med glans 20.
    Amanda
  • Hej Amanda

    Toppen, tackar för svaret, må så gott!

    Marcus