Olja/färg Valletta/Shabby chic

Hej.
Vi har ett Valletta bord. Det är grått.
Vi tänker bättre på skyddet. På er hemsida finns en färg som heter orkangrå. År det denna färg till Valletta bordet? Eller har ni en transparent olja?
Mvh
Jonas

Kommentarer

  • Färgen för Valletta bordet kallar vi för shabby chic. Processen går till på så sätt att vi först lägger ett lager med vit lasyr, och sedan ett lager med grå färg. Därefter slipar/borstar vi så att den ljusare nyansen kommer fram.
    Amanda
  • hej igen
    Fins det inte en transparent olja att lägga på?
    Jonas
  • Du kan använda vår vattenbaserade olja till bordsskivan om du önskar, du hittar den här. Däremot fäster inte oljan på benen då det är en topplack på dessa.
    Amanda