Nydala på Trademax

Hur kommer det sig att Trademax tar ca 15000 kr för Nydala (96x200-280) bord och åtta Nydala positionsstolar men om man beställer det via er så kostar det ca 25000 kr. Är det verkligen samma produkt? Färgerna ser olika ut fast att Trademax anger svart/grå.

https://www.trademax.se/utem%C3%B6bler/matgrupper-utomhus/kompletta-matgrupper-utomhus/hillerstorp-nydala-matgrupp-96x200-280-8-positionsstolar-gr%C3%A5svart-p225261-v36340

Kan ni prismatcha detta?
Sophia

Kommentarer

  • Vårt pris är ett rekommenderat ca-pris och är det pris som vi som leverantör rekommenderar att varan ska säljas för. I Sverige råder fri prissättning och våra återförsäljare är helt fria att själva sätta sitt eget försäljningspris. Pris angivet som Rek ca-pris är inklusive moms och skall endast ses som vägledande.
    Amanda
  • Men är det samma produkt?
    Sophia
  • Det är samma produkt.
    Amanda