Nydala bord

Finns Nydala bord 150 cm långt med grå skiva och svarta ben utan förlängning ?
Carin

Kommentarer

  • Nej det gör det inte, däremot kan du kika in Hånger serien som är en liknande serie utan förlängning. Finns antingen med vita ben och grå skiva eller svarta ben och svart skiva. Du hittar Hånger-serien här.
    Amanda
  • Hur tar man bort benen på Nydala bord
    Pål Sjölander
  • Hej, Gå in på www.hillerstorp.se och klicka på den variant av Nydala du har. Nedanför den gröna knappen med info om återförsäljare finns en länk till monteringsanvisningen, se exempel nedan.

    Tommy