Nydala bord

Vårt bord med butterflyskiva har efter vinterförvaringen(utomhus med pressening över) fastnat och det går inte att dra ut skivan längre. Vad kan vi göra?

Katrin Åkesson

Kommentarer

  • Hej,
    Ni skriver inte när ni köpte ert bord, men tolkar det som att ni endast vinterförvarat det under en vinter. Ni bör i sådant fall göra en reklamation till er återförsäljare. Har ni köpt det från vår hemsida, ska ni göra reklamationen i vår portal på vår hemsida.
    Mvh

    Adam
  • Hej!
    Det är längesedan vi köpte bordet, och senaste vintrarna har det förvarats ute, men funkat ändå att dra ut skivan men inte iår. jag tänker mer om det finns något tips på hur man kan få utdragsdelen att fungera igen.
    Hälsningar
    Katrin

    Katrin Åkesson
  • Hej igen,
    Då vi har svårt för att veta vad felet kan vara, kan vi inte ge något tips eller råd.
    Mvh
    Adam