Monteringsmått Pergolux 300x400 cm

Hej, jag behöver en ritning med mått som visar c-c måttet för stolparna samt c-c avstånd mellan stolpe och skruvhålen i fötterna, så jag vet hur jag skall förstärka/bredda reglarna nu när jag bygger altanen, så det finns reglar under att skruva fast pergulan i.
Lars Nilsson

Kommentarer

  • Hej Lars,

    Vi har dessvärre ingen ritning med dessa mått, men däremot är måtten för produkten enligt nedan.

    Längd
    Mått mellan ytterstolparna + fot är 386 cm.
    Mått mellan innerstolparna - fot är 342 cm.
    Foten är 22 cm, 6 cm på respektive sida av stolpen. Stolparna är 10 cm.

    Bredd
    Mått mellan ytterstolparna + fot är 292 cm.
    Mått mellan innerstolparna - fot är 248 cm.
    Foten är 22 cm, 6 cm på respektive sida av stolpen. Stolparna är 10 cm.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Amanda