Monteringsanvisning hillertorp marsstrand gunga

Jag har köpt marsstrand gunga och försöker hitta monteringsanvisning. Hjälp mig gärna
Johan Ohlson

Kommentarer

  • Hej Johan, alla våra monteringsanvisningar hittar ni på vår hemsida på respektive produktsida, Marstrand hammock.
    Ha en fin dag!
    Amanda
  • Stort tack! Så det är alltså samma monteringsanvisning för hammock som för gungan.
    Jag köpte extra repsats till gungan så jag har nu 4st rep. Kan man fästa ihop två rep på varje sida för upphängning eller vad rekommenderar ni?
    Johan Ohlson
  • Det stämmer att det är samma monteringsanvisning. Det räcker med att använda två rep. Ha det gott!
    Amanda