Montering av hammock Dalom

Finns det någon film på nätet som man kan titta på? Skruvhålen stämmer inte med beskrivningen. Översta brädorna till taket stämmer inte.
Marita Lindström

Kommentarer

  • Hej Marita, det finns tyvärr ingen film som visar monteringen, bara monteringsanvisningen som skickas tillsammans med produkten. Monteringsanvisningar till alla produkter finns även på hemsidan. Här är anvisningen för Dalom. Om hålen inte stämmer så kan du logga ett ärende till after sales-avdelningen så hjälper de dig.
    Tommy
  • Hej!
    Jag har nu fått tre stycken monteringsanvisningar till Hammock Dalom. 2 st medföljde förpackningen, den tredje fick jag via ÅF när jag frågade vilken som gäller. Skillnaderna är bl a datum och beteckningen på skruvarna. Bifogar foto på alla tre.
    Vilken version gäller?
    Magdalena
  • Missade bifoga foto på de tre monteringsanvisningarna för Hammock Dalom i tidigare inlägg.
    Kommer här
    Magdalena
  • Hej!
    Monteringsanvisningen för Hammock Dalom är "komprimerad" till en A4-sida. Jag har svårt att reda ut vilken skruv som är vilken och undrar om jag kan få något förtydligande till bilderna?
    Magdalena
  • Hej Magdalena, vi får ta ditt ärende vidare till vår kvalitetsavdelning, vänligen maila in ditt ärende till quang.t@hillerstorp.se, så hjälper han dig vidare. Önskar dig en fin dag!
    Amanda