Montering av 3x3 Paviljong

Var kan jag hitta bilder på hur delarna ska sitta/vara vända? Alternativt, har ni en monteringsvideo?
Ulf

Kommentarer

  • Du hittar monteringsanvisning till vår Paviljong Luxor 3x3 meter här, Monteringsanvisning - Luxor 3 x 3 meter.
    Amanda
  • Hej, vi har ett paviljongtak (3x3)som behöver bytas ut o vet inte om det är Luxor eller Göteborg paviljongtak . Är det ngn skillnad på dessa tak?

    Lotta Dahmberg
  • Det är samma mått, men Luxor har en kraftigare väv.
    Tommy
  • Hej. Har just köpt och monterat en Luxor 3x3 m. När det regnar kommer det in vatten via sömmarna till förankringarna som sitter i kanten av taket. Ska inte taket vara vattentätt? Taket var också väldigt litet till stommen. Fick jobba ordentligt för att få på taket.

    Janne
    Jan Falk
  • Hej, taken är aldrig 100% vattentäta. Syftet med paviljongen är att vara ett solskydd.
    Tommy
  • Önskar monteringsanvisning till Luxor 3x3. Länk ovan fungerar ej
    Greger
  • Adam
  • Var kan man köpa extra hakar/ krokar för väggarna? O stoppen så inte hakarna i väggarna ramlar ur?
    Judy
  • Ja, det finns ett reservdelspaket med upphängningskrokarna och gummipluggarna, det har artikelnummer 1036344 och finns att köpa på vår hemsida.
    Adam