Monaco vs Nydala

Hej!

Jag såg att Trademax säljer ett bord och positionsstolar med namn Monaco som liknar Nydala. Vad skiljer dem åt? Är det skillnad i kvalitet?
Sophia

Kommentarer

  • Hej Sophia,
    Monaco tillverkas inte av Hillerstorp, det är en annan leverantör. Vi har ingen information om den tillverkarens produkter, utan bara om våra egna produkter. Vi kan därför inte uttala oss om skillnader i design och kvalitet.
    Tommy