Möbelskydd

Hej!
Vilket möbelskydd rekommenderar ni till Himmelsnäs med 1 st 3-sittssoffa och 2 st fåtöljer inkl bord?

Mvh
Marcus

Kommentarer

  • Vi har inget möbelskydd som är specifikt framtaget till Himmelsnäs soffgrupp. Du hittar alla våra möbelskydd vi erbjuder i vårt sortiment här.
    Amanda
  • Hej, vilket möbelskydd rekommenderas till Hånger soffgrupp? Med vänlig hälsning, Ulrika
    Ulrika Lundström
  • Hej Ulrika,

    Du kan använda dig utav möbelskyddet som jag länkar här nedan till din Hånger Soffgrupp.

    MÖBELSKYDD 190x220x80 CM - Hillerstorp.se

    Ha det gott.
    Tommy