Möbelskydd jet set lounge

Jag är intresserad av ett möbelskydd som passar jet set lounge
anna

Kommentarer

  • Hej Anna, vi har inget möbelskydd som passar Jet Set just nu, men vi håller på och utvecklar nya möbelskydd till flera produkter. Målsättningen är att ha dessa klara till nästa säsong.
    Tommy
  • Har dere laget møbeltrekk til denne i år?
    Renate
  • Det är dessvärre inget vi har klart i nuläget.
    Amanda
  • Har det kommit in ett skydd till jet set hörnsoffa ?
    Malin Motin
  • Hej Malin, dessvärre har det inte kommit in ännu, men vi räknar med att ha det färdigt till säsong 24.
    Amanda