Misfarging

Jeg kjøpte et grått uttrekkbart hillerstorp hagebord i fjor. Det har vært ute i en sommersesong og inne i en lukket vinterhage i vinter. Da jeg skulle bruke klaffen, ser jeg at fargeforskjellen er enorm, bordet er heller grønt enn grått. Ønsker å annonsere. Hvor skal jeg gå? Bordet ble kjøpt på plantasjen i Stavanger.
Astrid Bøe

Kommentarer

  • Vänligen kontakta din återförsäljare där du köpte din produkt för att lägga upp ett reklamationsärende, så får vi göra en bedömning på detta.
    Amanda
  • Er dette en vanlig problemstilling på Hillerstorp møbler? Kan man i såfall gjøre noe med det? Male? væske?
    Astrid Bøe
  • Det är inget jag känner till så ni behöver lägga upp ett ärende på det så vi får kika på det.
    Amanda