Mått på hammocktak

Hej! Vi har en gammal hammock där vi tror att taket Småland skulle kunna passa. Har dock lite svårt att se vad djupet är med och utan överhänget. Hur långt är det mellan rännorna där hammocken stålrör träs in? För att pass vår hammock ska det vara c:a 130cm.
Mvh,
Anna
Anna Nordle Gilliver

Kommentarer

  • Hej! Våra hammockar i Småland-sortimentet har 130 cm mellan stålrören. Utan att veta vilken hammock ni har så är det möjligt att taken passar er hammock, det kan vi dock inte garantera utan att veta vilken hammock ni har.
    Tommy