Mått dynor Valencia och Madrid

Vad är skillnaden i mått på dynorna och till vilka grupper passar dessa?
Hilda

Kommentarer

  • Hej,

    Valencia sittdyna har måtten 66x66x12 cm.
    Valencia ryggdyna har måtten 66x48x20 cm

    Madrid sittdyna har måtten 64x64x12 cm.
    Madrid ryggdyna har måtten 65x48x20 cm.

    De är framtagna för våra utgångna möbelgrupper Valencia och Madrid, men passar till flera andra olika modeller ute på marknaden. Måtta din möbel för att se om de passar till din möbel.
    Amanda
  • Jag har en modulsoffa valencia och letar desperat efter nya dynor till soffan. Färgen ska vara ljusbeige för att passa. Finns andra dynor att använda?
    Karin
  • Vi har dessvärre inte längre ljusbeige dynor i vårt sortiment, men det finns Madrid-dynor i andra färger som passar till Valencia-soffa.

    Adam
  • Tyvärr passar inte dessa färger vår altan (blå, grå, taupe). Kommer ni ta fram nya färger?
    Karin
  • Vi har inte fått information om vilka färger som kommer till 2024 ännu.
    Adam