Matrial i stomme på paviljong Luxor 300x 300

Är stommen i aluminium?
Jan

Kommentarer

  • Stommen är i aluminium.
    Amanda
  • Hej!!! Tänker köpa paviljong luxor 3x3 på butiken plantagen vill veta att jag får den som är uppgraderad med ett kraftigare och starkare klädsel på taket hur vet jag att jag får detta om jag köper det OBS!!! Läste att ni gjort denna uppgradering
    Jan karlsson
  • HEJ! Kan jag räkna med att jag får ett uppgraderat tak med kraftigare klädsel på taket skall köpa på plantagenbutiken uddevalla LUXOR 3x3
    Jan karlsson
  • Hej behöver få svar senast i morgon
    Jan karlsson
  • hej De Säljer en paveljong på plantagen som heter Göteborg De påstår att ni tillverkat och levererat den till dom är det samma som hillerstorp luxor 300x300?
    Jan karlsson
  • Hej igen, vi har valt att förstärka tyget på Luxor paviljongen från 180 gram till 300 gram. Göteborg paviljongen är fortsatt i 180 gram.
    Amanda
  • Är tyget på Göteborg vattenavvisande?
    Martin
  • Nej, det är inte vattenavvisande men det tål upp till 1000 vattenpelare. Det är dock viktigt att komma ihåg att vi endast säljer dessa paviljonger som solskydd och inget annat.
    Adam