Matbord Hånger

Finns det flera modeller av matbordet Hånger?
Har sett i en affär matbordet, 210x90, med en bordsyta som ser ut som "brädor". På er hemsida finns bara en sort med "slät" yta. Är det en äldre modell som har "brädor" till bordsskiva?
Mvh
Majvor
Majvor Wahlgren

Kommentarer

  • Vi har dessvärre inte längre Hånger med gaumo-bordsskiva till försäljning. Vi har numera endast Hånger-bord med bordsskiva av keramiskt glas i vårt sortiment.
    Adam