Måla om

Köpte en Isabella soffa 2019-05-01 som tappade färg och gångjärn rostade.Soffan blev utbytt 26/4-21 mot en ny som efter en månad tappade färg.Klagade hos Plantagen Uddevalla som skickade presentkort som kompensation, då jag och min man inte orkade hyra släpkärra och åka till Uddevalla igen, vi är pensionärer. Vår undran är om vi kan köpa färg och måla den? Vi tycker om modellen men kvaliteten är botten.
Mvh Anne Marie Andersson, Sjögatan 4 46432 Mellerud 0737107217 amhc.andersson@gmail.com

Anne Marie Andersson

Kommentarer

  • Hej Anne Marie, vi har dessvärre ingen soffa i vårt sortiment som heter Isabelle. Det bästa är nog om ni kontaktar Plantagen för att få svar på er fråga. Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Amanda
  • HejUrsäkta soffan heter Sara, såg fel på kvittoMvh Anne Marie
    Anne Marie Andersson
  • Då kan ni använda er utav vår vita täckfärg som ni hittar här. Ni beställer produkten ifrån någon av våra återförsäljare.
    Amanda
  • Tack för hjälpen 🙏 Mvh Anne Marie
    Anne Marie Andersson