Madrid sittdyna i blått med vit piping

Jag har köpt Läckö loungmöbel och jag saknar Madrid sittdyna (65x65x11cm) i blått med vit piping. Jag behöver 3st och undrar om jag kan beställa det hos er?
TACK på förhand
Med vänlig hälsning
Camilla Lundquist

Kommentarer

  • Hej Camilla,
    Madrid blå är för närvarande slut i lager. Fler är beställda och vi väntar på information från transportbolaget när de beräknas komma till Sverige. Produktens lagerstatus kommer att uppdateras när vi har fått beräknat leveransdatum.
    Tommy
  • Hej,
    Har ni någon information om när Madrid sittdyna blå med vit piping kommer in?

    Med vänlig hälsning,
    Camilla

    Camilla Lundquist
  • Vi får dessvärre inte in fler utav dessa i år, de är slut för säsongen.
    Amanda