Lyon vs Nydala

Hej!

Jag har kikat på nätet på ert bord Nydala med tillhörande positionsstolar. Sen var jag på Plantagen och såg ett bord och positionsstolar som har exakt likadana mått och ser likadant ut som där hette Lyon. Hittar inte dessa på er hemsida. Är det samma bord och stolar? Dvs är Nydala och Lyon samma? Dock hette Guamon ljusgrå respektive mörkgrå på Lyon och på Nydala finns det bara grå. Hur ska jag tänka där? Finns det tre olika grå?

Mvh
Sophia Streiby

Kommentarer

  • Lyon är en serie som endast säljs hos Plantagen. Det är färgen som skiljer på dessa grupper.
    Amanda
  • Hej,
    Har köpt Lyon på Plantagen och vill ha fler positionsstolar. Plantagen ska tydligen sluta sälja denna serie....Allt är slut överallt. Betyder det att de inte finns att få tag på i den färgen någonstans...?

    Nils
  • Hej, Lyon är slut i lager för i år men kommer att finnas tillgänglig även nästa säsong. Mer information kommer till våren.
    Tommy